donderdag 5 januari 2012

Behaaglijk thuis

De regen raast horizontaal aan mijn raam voorbij en klettert tegen de ramen aan de zijkant van het huis. Vanmorgen heb ik vensterbanken droog moeten maken omdat het via de bak van de rolluiken langs het lint naar binnen loopt. Niet echt weer om vrolijk van te worden. Ik hoop dat de wateroverlast in verschillende streken van ons land niet al teveel uit de hand gaat lopen.
Veel mensen worden depressief van het eindeloze sombere en soms heftige noodweer. Ik kan niet zeggen dat ik daar last van heb, maar het zou toch wel heerlijk zijn als het zonnetje eens een koude heldere winterdag veroorzaakte. Dat geeft een heel ander gevoel.
Echt weer om binnen aan de slag te gaan. Later op de middag heb ik pas een afspraak, dus nog even behaaglijk thuis aan de gang.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Blogarchief

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...