zaterdag 31 december 2011

Het is verbijsterend druk in de winkels.
Ik moest even diepvriesdoosjes halen bij Blokker om een maaltijd in te doen, want die kan mijn vriendin wel open krijgen, omdat er een brede rand aanzit. En een paar kleine aanvullingen om te eten. Er ligt nog zoveel in de koeler aan paprika, courgette witlof ui en kaas en andere dingen die ik heerlijk vind op de gourmat want dat willen we vanavond samen gaan doen. Heerlijk met ons tweetjes.
Gister was ik bij haar. Haar zoon was ook thuis. Onverwacht heel gezellig. Ineke was er ook en maakte koffie. Ik had kleine roomsoesjes meegenomen. Een gezellige buurvrouw kwam ons samenzijn ook nog eens versterken en vlak voor ik weer wilde vertrekken was er nog een klein advocaatje.  De hele mantelzorg in een goedgemutste stemming. Ik hoop dat het haar situatie iets heeft opgevrolijkt.

Nu zitten we ons tegoed te doen aan koffie en appelflappen en met een blijde zin luiden we over enkele uurtjes het oude jaar uit met een warme knuf en beste wensen.

1 opmerking:

  1. Heerlijk gezellig en warm binnen zitten en de jaarwisseling uitzitten met wat snoeperij erbij, rustig binnen, laat anderen maar knallen daarmee verdrijven ze de boosheid van dit jaar toch toch niet.Ach ze weten meestal niet waarom ze knallen met oud en nieuw.
    Ze vinden het alleen maar een leuke traditie en hebben er plezier in.
    Dag Elly tot volgend jaar daaaag.

    BeantwoordenVerwijderen

Blogarchief

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...