donderdag 13 oktober 2022

Pijn

 De blaasontsteking lijkt bedwongen. Als dat zo is dan heb ik het verdronken in Slimpie en blasecar. Dus nu maar hopen dat het goed blijft gaan.  Ik moet nieuwe pillen kopen en ga toch maar eens op onderzoek uit of ik misschien iets anders zal kopen. Ach je weet nooit zeker waar je het beste baat bij zult hebben. Maar alles is beter dn al die antibiotica al kom ik daar meestal niet omheen als het eenmaal doorgezet is dan neem je graag iets in want die pijn vind ik echt ellende. 

Waarschijnlijk moet ik gewoon overdag meer gaan drinken   want dat schiet er nog wel eens bij in. 

Zou je aan bepaalde soorten pijn gewoon kunnen raken vraag ik me soms af want ik heb al heel wat pijn versleten waar ik aan gewend ben geraakt en waar ik op een bepaalde nanier mee om heb leren gaan. Maar als er dan zo [lots een blaasontsteking opdaagt met de bijbehorende pijn dan vind ik dat veel moeilijker terwijl die pijn net echt meer is dan de pijn die ik regelmatig heb. 

Pijn, het is zo subjectief en nooit met iets of iemand anders te vergelijken. Je bent zelf de enige die het ervaart en ermee om moet leren gaan wanneer er niets aan te veranderen is. 

Maar zo is het tog eigenlijk met alles. Als je er iets aan kunt doen, doe het dan. Als je er niets aan kunt doen leer het dan te aanvaarden. Zeg ik dan tegen mezelf. Want weerstanden maken het alleen maar erger en dat was nu ook weer mijn ervaring. 

Rustig ademhalen en het aanvaarden zoals het komt dat helpt mij altijd.meer dan verkrampen en daardoor het lijf te kennen geven dat je het niet wilt. 




4 opmerkingen:

  1. Ja, pijn is vreselijk. En soms beter mee om te gaan dan anders. Doe die Etos capsules maar elke dag, helpt echt! Ik worstel nu met spierpijnen, niet te voorspellen en dwingen me op de bank.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pijn is zo naar. Niet alleen de pijn, ook dat je er zo moe van wordt. Meer drinken is iets wat ik ook moet gaan doen. Je hebt zo gelijk wat je zegt over accepteren en weerstand.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Er zitten in hetzelfde schuitje, word er vooral doodmoe door....

    BeantwoordenVerwijderen

Blogarchief

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...