zondag 19 september 2021

Geen piepklein rupsje

 Is dat werkelijk mogelijk? kruipen er nu nog vlinders uit hun vermomming?

Wie het weet mag het zeggen. 

Deze kwam ik vanmorgen tegen in het Depot Wageningen. 


Hij lijkt zo erg stil en rustig te hangen maar dat is schijn. Zo af en toe viel hij zowat van het draadtje af met zijn gekronkel. Pas thuis kon ik het ook beter bekijken, Want toen ik de foto maakte kon ik niet zien wat het was voor mij leek het op een piepklein rupsje.  Maar dat is het toch echt niet. 


Nee die ogen worden er niet beter het wordt allemaal steeds lastiger  en in october heb ik weer een afspraak bij de ogen prof. 

Maar ik geniet nog altijd van het fotograferen en schilderen voor zover het allemaal mogelijk is en dat is toch gelukkig nog heel wat. 

Zo was het een drukte van belang op de zoete nektar van deze plant. Volgens mij hadden wij die ook in de tuin van ons vorige huis en klom of hing hij tegen de schutting. In deze tijd van het jaar zat hij ook vol bijen.


Hier was het min of meer prijsschieten met zoveel insecten en vlinders. 


En er zaten ook nog bloemen in de Hibiscus 






2 opmerkingen:

  1. Ergens in de stad stond ik vandaag ook bij zo'n bloeiende klimop, het was er een drukte van belang, het gezoem was niet van de lucht.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. de hedera is een toverplant voor vlinders elly, ze zijn er zot op ook vliegen en bijen trouwens

    BeantwoordenVerwijderen

Blogarchief

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...