woensdag 21 april 2021

Onverwachte wending.

 Zo had ik het niet gepland. Ik was van plan te schilderen vandaag. Maar daar kwam (tot nog toe) niets van terecht. Als ik dan begin mijn werkplek op te ruimen, kom ik van alles tegen. Mijn ezel staat ernaast en dat is wel makkelijk. Dus eerst maar eens het een en ander opnieuw organiseren. Verschillende kleuren verf in plastic bakken verdeeld zodat ik ze voor het grijpen heb en een grote bak uit de kelder gehaald waar het een en ander in kan. Ziezo dat is weer een beetje beter. 



En als ik dan toch in de kelder ben voor die grote doos dan kan ik meteen eens even die warboel van schilderijen organiseren en op maat zetten zodat ik er wat makkelijker doorheen kan kijken. Dus dat staat nu ook weer wat ordentelijker.



Als ik dan een en ander in de gang moet zetten om ruimte te creëren kan ik meteen een ander schilderij uitzoeken voor de beneden in de  hal, daar moet nu maar iets met vrolijkere kleuren hangen. 



En dan heb ik nu de tijd om het volgende blog te maken over het wandelingetje rondom het huis of misschien toch iets anders. 

Eens even verder snuffelen. 

1 opmerking:

Blogarchief

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...