donderdag 2 september 2021

Het zijn killers.

 Maar zo mooi.

Vanmiddag zijn we even in de Heemtuin geweest en deze wil ik alvast delen. Voor de rest ben ik nog aan het uitzoeken. Dan schieten we zo weer een paar honderd fotoos weg met zijn tweeën. Maar jullie krijgen alleen die van mij te zien. Behalve als ik er zelf bij opsta dan heeft Fer hem gemaakt 😁

Hij maakt altijd nog weer betere fotoos dan ik, maar dat zeg ik niet sssst. 


Maar over deze hieronder mag ik toch ook niet klagen he. 
Hij heeft zijn prooi bijna op.



De rest van de fotootjes die ik maakte zijn niet zo bloeddorstig hoor. 



4 opmerkingen:

  1. Uitvergroot past het in een horrorfilm

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja het zijn killers elly, maar ze moeten ook leven de acrobaten...
    je maakt prachtige foto's, daar geniet ik erg van

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wel heel knap om zoiets in de lens te vangen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zijn inderdaad rovers, maar voor mij maakt het ze er niet minder prachtig om hoor.

    BeantwoordenVerwijderen

Blogarchief

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...