dinsdag 23 maart 2021

Kladblok

 Ik heb een besloten weblog dat ik als een soort kladblok gebruik. Niet alleen voor aantekeningen of voor dingen die ik wil schrijven en nog bewerken. Maar voor van alles te pas en onpas. 

Het lastige is echter dat ik ook dingen die ik heb geschreven, kopieer en hier of op ellys eigen wijze plaats en dan weet ik niet meer wat ik wel of niet eerder plaatste. Vaak heb ik het dan alsnog bewerkt en komt het in de andere blogjes toch weer anders tot zijn recht. 

Ach het maakt allemaal niet zoveel uit. Het houd je van de straat en daar gaat het maar om in coronatijd. 🤣

Vanmorgen eerst  eens een ochtendje zoomen met een klein groepje. Altijd weer leuk elkaar op deze manier digitaal te zien en te spreken. 




1 opmerking:

Blogarchief

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...