zaterdag 29 augustus 2020

Slordig

 Wat ben ik toch verschrikkelijk slordig. Niet met alles hoor maar gewoon niet accuraat genoeg. Schrijven vind ik heel fijn om te doen maar de puntjes op de i van de taal die ontgaan me altijd weer. Ook onthoud ik nooit dingen als lange ij en korte ei en meer van dat soort dingen. Het lijkt wel of ik dat onbelangrijk vind. Maar ik schrik me dan rot als ik een reactie binnenkrijg in mijn mail en ik zie de titel van mijn blogje  staan met een slag fout. Want ook daarin, dat typen daar ben ik slordig mee. 


Nou ja je moet me maar voor lief nemen. Ik hoef er gelukkig mijn levensonderhoud niet mee te verdienen en doe het voor de lol.  Soms moet ik er zelf om lachen. Tja mezelf neem ik gelukkig ook al niet serieus 🤣 dat scheelt een slok op een borrel.


Een ding is zeker. Ik voel me veel beter dan vanmorgen 


Een heeeel oudje



3 opmerkingen:





  1.  'Wat ben ik toch verschrikkelijk slordig'... Hahaha, ik zat al te lachen toen ik je eerste zin las. Zelfkennis en zelfspot in een

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig voel je je beter. En typefouten etc, ach, merk je ze zelf op, dan haal je ze er uit. En anders, nu, dan staan ze er toch. het wordt er geen Chinees door, wat je schrijft is altijd te volgen.

    BeantwoordenVerwijderen

Blogarchief

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...