zaterdag 4 mei 2019

Vakantie

We zijn een paar dagen op stap geweest en onder het label 'vakantie in Limburg en België'  en onder het bopvenstaande kopje 'reisjes', zal ik regelmatig de fotootjes die ik heb uitgezocht hier plaatsen.

Over de Rijnbrug vertrokken we richting Duitsland passeerden Emmerik en mooie landschappen. Meteen als ik in de bus stap en om mij heen kijk heb ik last van dat heerlijke vakantie gevoel.  Nergens voor hoeven zorgen en alles wordt geregeld,





Dan rijden we  langs Kleef. De kerk en de burcht torenen hoof uit boven het verscholen plaatsje





We rijden allereerst naar Thorn om daar een kopje koffie te drinken en een paar fotootjes te maken in dat witte dorpje.


Maar er staat mij een onaangename verrassing te wachten.
Wordt vervolgd.

2 opmerkingen:

Blogarchief

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...